Κατασκευή Woocommerce eshop

Εάν είστε διαχειριστής σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, ίσως γνωρίζετε ήδη σχετικά με τα μάρκετινγκ funnels και τους συντελεστές μετατροπής (conversion rates). Πιθανότατα γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να εντοπίζετε προβλήματα ανάμεσα στην κορυφή της διοχέτευσης (συνειδητοποίηση) και στο κάτω μέρος (νέοι πελάτες).

Σε κάθε μάρκετινγκ funnel θα χάσετε κόσμο στην πορεία. Ως ιδιοκτήτης καταστήματος θα πρέπει να αναρωτηθείτε: “Πώς μπορώ να αφαιρέσω τα εμπόδια έτσι ώστε να μπορώ να μετατρέπω περισσότερους επισκέπτες, που εγκαταλείπουν το eshop, σε πελάτες;”

Από πού μπορείτε να πάρετε τη μεγαλύτερη επιστροφή των επενδύσεων;

Εάν χρησιμοποιείτε ένα θέμα με καλή υποστήριξη όπως το OceanWP στο Woocommerce, είστε πραγματικά πολύ πιο μπροστά από τα περισσότερα καταστήματα.

το 75% όλων των διαδικτυακών αγοραστών καταλήγουν να εγκαταλείπουν το καλάθι τους;

Πραγματικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι βελτίωσης της διοχέτευσης πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των σελίδων προορισμού (landing page), των σελίδων προϊόντων και των σελίδων καλαθιού, οι οποίες επηρεάζουν τον συντελεστή μετατροπής σας.

Αλλά τι εάν σας έλεγα ότι περισσότερο από το 75% όλων των διαδικτυακών αγοραστών καταλήγουν να εγκαταλείπουν το καλάθι τους;

Εξ ορισμού, αυτό σημαίνει ότι είναι η μεγαλύτερη επίδραση που μπορείτε να κάνετε στα έσοδα του καταστήματός σας. Και είναι επίσης η πιο παραμελημένη σελίδα σε οποιοδήποτε κατάστημα WooCommerce. Η σελίδα πληρωμής (ταμείο).

Γιατί είναι τόσο παραμελημένες οι σελίδες πληρωμής;

Καμία σελίδα σε κανένα κατάστημα δεν έχει πιο πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις με το χρήστη, από τη σελίδα πληρωμής. Έχετε πολυάριθμα πεδία, υποθετικές καταστάσεις, συνολικούς υπολογισμούς, κωδικούς έκπτωσης, επιλογές αποστολής, μεθόδους πληρωμής κ.λ.π.

Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες σελίδες πληρωμής σχεδιάστηκαν από προγραμματιστές, οι οποίοι κατανοούν τι απαιτείται για την επιτυχή δημιουργία μιας παραγγελίας, αλλά προφανώς δεν είναι σε θέση να σχεδιάσουν μια διαισθητική εμπειρία χρήστη.

Τι συμβαίνει σε άλλες πλατφόρμες;

Υπηρεσίες όπως το Shopify το έχουν κεφαλαιοποιήσει αυτό. Η σχεδίασή τους έχει καταστήσει εύκολο για τους εμπόρους να φτιάχνουν eshop που ενώ δεν είναι προσαρμόσιμα, παρέχουν στους τελικούς πελάτες μια πολύ καλύτερη και καινοτόμα εμπειρία. Δεν πειστήκατε ακόμα; Συγκρίνετε την προεπιλεγμένη σελίδα πληρωμής Shopify με την προεπιλεγμένη σελίδα πληρωμής WooCommerce:

σελίδα πληρωμής woocommerce vs shopify

 

Ποια φόρμα θα προτιμούσατε να συμπληρώσετε;

Δεν χρειάζεται να είναι έτσι τα πράγματα. Το WooCommerce μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά με το Shopify και είναι πραγματικά πολύ εύκολο στη ρύθμιση.

Πώς να διορθώσετε τη σελίδα πληρωμής του WooCommerce σε περίπου 5 λεπτά;

Ευτυχώς, μπορείτε να διορθώσετε τη σελίδα πληρωμής WooCommerce σε λίγα λεπτά και δεν θα χρειαστεί να ανοίξετε ούτε ένα αρχείο θέματος ή να γράψετε κώδικα με ένα προϊόν που καλούμε Checkout για το WooCommerce.

Το Checkout για το WooCommerce αντικαθιστά ολόκληρη τη σελίδα πληρωμής σας με μια εξαιρετικά βελτιστοποιημένη εμπειρία πληρωμής που επικεντρώνεται στις μετατροπές. Είναι αγνωστικιστική ως προς το θέμα, οπότε αν χρησιμοποιείτε OceanWP ή ένα προσαρμοσμένο θέμα, θα λειτουργήσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.

Το Checkout για το WooCommerce βελτιώνει την εμπειρία της πληρωμής με πολλούς τρόπους. Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη:

Όμορφα σχέδια, εμπνευσμένα από τους καλύτερους.

Η πληρωμή δεν πρέπει να είναι μόνο λειτουργική και αποδοτική, αλλά και να σχεδιάζεται για να ευχαριστεί. Ακολουθούμε τα σχεδιαστικά στοιχεία από τους ηγέτες της αγοράς όπως το Shopify, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τα σχέδια που χρησιμοποιούμε έχουν ήδη ελεγχθεί από εκατομμύρια καταστήματα.

Μία πληρωμή πολλαπλών βημάτων ζητά από τους πελάτες να επικεντρωθούν σε ένα ενιαίο πλαίσιο και τομέα γνώσεων κάθε φορά. Αντί να τους παρουσιάζουμε 30 πεδία, τους παρουσιάζουμε μερικά σε μια συγκεκριμένη κατηγορία και τους καθοδηγούμε ομαλά στη διαδικασία.

Προορατικός Αυτοματισμός

Ό,τι μπορούμε να κάνουμε για τον πελάτη είναι κάτι που δεν χρειάζεται να κάνει ο ίδιος. Οτιδήποτε δεν χρειάζεται να κάνει ο ίδιος, αυξάνει την πιθανότητα να γίνει πελάτης.
Αυτοματοποιούμε μερικά στοιχεία της σελίδας πληρωμής:

Αυτόματη Συμπλήρωση Πόλης και Πολιτείας

Μόλις κάποιος έχει παράσχει τη χώρα και τον ταχυδρομικό κώδικα, είναι εύκολο να αναζητήσουμε την πόλη και την πολιτεία, και αυτό κάνουμε. Αυτά είναι τουλάχιστον δύο πεδία για τα οποία δεν θα χρειαστεί να σκεφτούν οι πελάτες σας!

Επιμονή Πεδίου Φόρμας

Όταν ένας πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα πληρωμής, αποθηκεύουμε την αξία κάθε πεδίου στον τοπικό αποθηκευτικό χώρο του προγράμματος περιήγησης του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι αν ανανεώσει τη σελίδα, όλα τα δεδομένα και οι επιλογές που επέλεξε, επιμένουν μαγικά.

Τελείωσαν οι μέρες που ο χρήστης έπρεπε να αρχίσει πάλι από την αρχή όταν το πρόγραμμα περιήγησης κολλούσε ή όταν έκανε κατά λάθος ανανέωση της σελίδας.
Αναζήτηση σύνδεσης
Όταν ένας χρήστης παρέχει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, ψάχνουμε αμέσως αν έχουν ήδη υπάρχων λογαριασμό. Εάν έχουν, εμφανίζουμε το πεδίο κωδικού πρόσβασης.
Εάν δεν έχουν, κρατάμε το πεδίο κωδικού πρόσβασης κρυφό και επιλέγουμε αυτόματα το πεδίο “Δημιουργία λογαριασμού” για αυτούς.
Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να προσπαθούν να θυμηθούν αν έχουν ήδη λογαριασμό ή να ανησυχούν για τις λεπτομέρειες δημιουργίας νέου λογαριασμού.

Όλα μαζί οδηγούν σε περισσότερες πωλήσεις.

Όταν έχετε το σωστό προϊόν και προσελκύετε στους σωστούς πελάτες, η μείωση της τριβής στη διοχέτευση πωλήσεων θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις. Είναι απλά μαθηματικά.
Κάθε απόφαση που παίρνουμε με το Checkout για το WooCommerce είναι για τους πελάτες. Είμαστε υπέρ του εμπόρου μόνο επειδή είμαστε υπέρ του πελάτη.
Οι ευτυχείς πελάτες είναι πελάτες που επιστρέφουν και παραπέμπουν κι άλλους πελάτες. Μια καλή σελίδα πληρωμής έχει τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αισθάνονται για την αγορά τους, και όταν αφήνετε μια καλή εντύπωση, θέτετε οι ίδιοι τον εαυτό σας για περισσότερη επιτυχία στο μέλλον.